نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی



مستندات رای صادره شماره 894استانداری خراسان رضوی علیه شهرداربومی شهرنقاب کذب بوده وهمه مردم ساکن شهرنقاب وشهرستان جوین به کذب وبودن انها وتاسف از اقدامات استانداری گواهی می دهند !!!!

استانداری خراسان رضوی به عنوان قسمتی از دولت !!! علیه شهردار سابق وبومی شهرنقاب که مدتی رییس شورا نیز بوده وبا انتخاب مردم شهردارشده بود از تغییرکاربری گسترده اراضی فرهنگیان !!!!!!! اراضی روبروی دادگاه که بدون رعایت مسائل فنی به کارمندان شهرداری واگذارشده است !!!؟؟؟؟ بکارگیری چند کارگر؟؟؟! و جابجایی ضرغامیان و چند مهندس و بکارگیری انها در اتش نشانی و تبعیض در پرداخت حقوق و همچنین صدور پروانه برای اراضی فاقد سند ششدانگ که تماما کذب می باشند علیه شهردارنقاب استفاده کرد !!!؟؟؟؟ 

همه اکاذیب فراهم شده در استانداری که به نوعی باید دقیق ترین اداره باشد طی یک تبانی غیراخلاقی افرادی چون پرویزیان و غنچه ای و فروزان فرماندارجوین وشورای اسلامی افریده شد !!!؟؟؟ ولی اراضی فرهنگیان و اراضی روبروی دادگاه که اتفاقا قاضی از پنجره خود می تواند این زمینها را ببیند وگواهی دهد که کذب سند شده وعلیه بنده خدا شهرداربومی استفاده شده است !!!؟؟؟؟ و سایر موارد نشراکاذیب فاحش استانداری علیه مردی بود که باید استانداراز ان بخاطر تلاشهایش تقدیرمی کرد!!! زمانیکه حتی گوشی تو جیبی فروزان یعنی همین فرمانداری که درخصوص این اکاذیب گوش خود کر دید !!!؟؟؟ وسکوت فراهم کرد تا بی گناهی پایه چوبه دار رفته ، برنگردد و اعدام شود که شد !!! و قرضهای جان فرسای شهرداری و بدهکاری معوق شش ماهه به کارگران ، بیداد می کرد ، شهردار بومی شبانه روز کار وتلاش کرد تا ضمن اباد کردن شهر قرض وقله های شهرداری را هم پرداخت و حال به جای دست مریزاد ، اشباح الرجال اورا اینگونه چون ابن عقیلی که کوفیان به خیانت نشاندنش ، به سلاخ خانه ابرو وحیثت برده و اورا ناچار به خودکشی کردند البته نه بلکه باید شما قضاوت کنید !!!؟؟ خیانت بود وخیانت بود وخیانت !!! از اتهمات فوق به یقین خواهید رسید که واقعا فروزان فرماندار شهرستان جوین است واینگونه نشراکاذیب از جوین صادرمی شود !!!؟؟ واقعا استانداری چگونه باید اینگونه دراین ستم ها شریک باشد وحتی نتواند صحت وسقم چند کاغذ پاره مانند بحث جابجایی ضرغامیان که خودش از ان خبرندارد ونفر ثالثی ان را نوشته دریابد !!!>> تکلیف دیگران هم مثل ماست !!!؟ یعنی قبول ستم وظلم از ناحیه مسئولان استانی وشهرستانی وسکوت وسکوت وسکوت !!!!!؟؟؟





:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 29 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: